اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی از دو سایت مجزا می باشد. آزمون دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری با یکدیگر ادغام شده اند و به همین دلیل نتایج اولیه نیز به صورت مشترک و یکپارچه برای تمامی دانشگاه ها از سایت سنجش اعلام می شود. اما داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی انتخاب رشته باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه نمایند. در این مطلب به بررسی کامل اعلام نتایج دانشگاه آزاد 1403 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع:  اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته و ادامه تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد را دارند، باید در کنکور سراسری شرکت نمایند. آزمون دانشگاه آزاد و سراسری به صورت یکپارچه برگزار می شود و داوطلبان با شرکت در آزمون سراسری می توانند در دانشگاه آزاد نیز انتخاب رشته نمایند. 

مدتی پس از برگزاری آزمون نتایج اولیه اعلام می شود و داوطلبان می توانند با توجه به رتبه و تراز خود و از طریق کد دسترسی دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه درج شده است، انتخاب رشته خود را انجام دهند. 

اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در دو مرحله اولیه و نهایی انجام می شود. مرحله اولیه به صورت مشترک در سایت سنجش بوده و نتایج نهایی نیز از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود. در ادامه به توضیح جزییات اعلام نتایج با کنکور دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت. 

 

زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه آزاد 1403

همانطور که گفته شد آزمون دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده و داوطلبان برای شرکت در انتخاب رشته تمامی دوره های دانشگاهی مثل دانشگاه دولتی، دانشگاه آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان باید در همان آزمون یکپارچه سراسری شرکت نمایند. 

مدتی پس از برگزاری هر یک از دو نوبت کنکور سراسری نتایج خام منتشر می شود که تنها شامل درصد هر دروس می باشد. پس از برگزاری کنکور تیر ماه کارنامه اولیه برای تمامی داوطلبان اعلام می شود که در آن رتبه و تراز مشخص شده است. 

با توجه به روند اعلام نتایج دانشگاه آزاد در سال گذشته انتظار می رود که نتایج اولیه دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در ابتدای مرداد ماه منتشر شود. به محض اطلاع رسانی های بیشتر در مورد زمان اعلام نتایج اولیه این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع تر می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

نتایج اولیه دانشگاه آزاد به صورت همزمان و مشترک با نتایج دانشگاه های سراسری اعلام می شود. در واقع داوطلبان با همان رتبه و تراز خود در کنکور سراسری می توانند برای دانشگاه آزاد نیز انتخاب رشته کنند.

به همین منظور داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه خود در زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد 1403 باید به سایت سنجش مراجعه نمایند. نحوه مشاهده نتایج اولیه دانشگاه آزاد به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سایت سنجش شده و بر روی گزینه سراسری کلیک کنید. 

 

 

2️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه اعلام نتایج کلیک نمایید. 

 

 

3️⃣ گزینه مشاهده و پرینت کارنامه علمی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را انتخاب نمایید. 

 

4️⃣ مجددا بر روی گزینه مشاهده و پرینت کارنامه علمی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ کلیک کنید. 

5️⃣ اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و گزینه ورود را بفشارید. 

 

اعلام نتایج دانشگاه آزاد  | زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1403

داوطلبانی که با استفاده از کد دسترسی هفت رقمی انتخاب رشته دانشگاه موفق به انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شده اند، می توانند در زمان تعیین شده به این سامانه مراجعه کرده و نتایج نهایی قبولی خود را مشاهده نمایند. 

زمان دقیق اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به طور دقیق مشخص نیست اما با توجه به روند سال گذشته که در 14 مهر ماه بود، انتظار می رود که در سال جاری نیز در همین بازه زمان نتایج منتشر شود. 

لازم به ذکر است که انتخاب رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد در سایت سنجش انجام شده و نتایج نهایی این چهار رشته دانشگاه آزاد نیز از طریق سایت سنجش اعلام می گردد. به محض اطلاع رسانی در مورد تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

اعلام نتایج دانشگاه آزاد 1403 در مرحله نتایج نهایی از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. البته برای مشاهده رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد باید به سایت سنجش مراجعه کرد. نحوه مشاهده نتایج نهایی دانشگاه آزاد به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس azmoon.org وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوید. 

 

2️⃣ گزینه اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کنید. 

3️⃣ در صفحه جدید کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته خود را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب نمایید. 

4️⃣ در صفحه بعد کارنامه نهایی خود را دریافت می کنید و گزینه ای که در مقابل آن عبارت قبول را مشاهده می کنید، نتیجه نهایی قبولی شما می باشد. 

 

مشاوره اعلام نتایج دانشگاه آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی با عبارت ذخیره مواجه شده اند، باید منتظر بمانند در صورت بودن ظرفیت خالی بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبانی که موفق به قبولی در کد رشته محل مورد نظر خود نشده اند نیز می توانند به نتایج اعتراض کنند و همچنین در زمان تکمیل ظرفیت نیز مجددا برای پذیرش در دانشگاه درخواست دهند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدکت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

    نتایج اولیه در مرداد ماه و نتایج نهایی در شهریور یا اوایل مهر ماه اعلام می شود. 

  2. سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد کدام است؟

    نتایج اولیه دانشگاه آزاد از طریق سایت sanjesh.org و نتایج نهایی از طریق سایت azmoon.org اعلام می شود. 

  3. آیا نتایج نهایی دانشگاه آزاد به صورت مجزا از سایت سنجش اعلام می شود؟

    بله به جز رشته های پزشکی، دامپزشکی، دندان پزشکی و داروسازی نتایج از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می شود. 





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: